wat is een goede site om mp3 te downloaden, dus geen programma te instaleren

dat dus

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ook www.listentoyoutube.com proberen. Moet je youtube url daar plakken en hijndowload dan alleen het liedje.. X

Antwoorden (10)

Thepiratebay, dan met bijv utorrent downen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
beemp3.com
1000ste keer dat ik dit antwoord geef
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou he , pff
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helemaal niet :s
Ik gebruik t al jaren en nog nooit een virus gehad.
En denk je echt dat dat bij andere programmas en dergelijke niet zo kan zijn?
Daarvoor hebben mensen tegenwoordig virusscanners
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
beemp3 is inderdaad een prima site en heb ook nog nooit virussen gehad.. gebruik daarentegen altijd nieuwsgroepen maar wat je daar niet kan vinden aan muziek kun je wel vinden op beemp3.com
www.cliptomp3.eu
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Demegaman.isoke.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Opendir van google is erg makkelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je films van youtube wilt omzetten in muziek oid. :
www.video2mp3.net

Toegevoegd na 36 seconden:
Zijn trouwens ook handige firefox add-ons van! bespaard weer wat type moeite (of knip en plak moeite als je de link kopieert). :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.dilandau.com. Je kunt dan kiezen of je ze wilt luisteren of wilt downloaden. Gratis en werkt super. Zowel op de pc als op je mobiel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zippyshare of hulkshare zijn goede sites